neljapäev, 14. jaanuar 2016

Minu inspiratsioon

Üldiselt pole mul ühte ja sama inimest kes annab mulle inspiratsiooni. Mul on väga raske tavaliselt leida pilti mida ma tahaks joonistada ja mis oleks sobiv, sellepärast otsingi ma googlest erinevaid pilte, aga vahel on ka sealt raske leida. Kui olen pildi leidnud mida ma tahaks joonistada, siis võtan originaali kõrvale ja nii ma joonistan, arvutis pole ma varem joonistanud ja see on mulle täiesti uus, aga ma olen endaga rahul ja kõik läheb hästi. Vaatan pidevalt youtubest õpetusi kuidas GIMP-i kasutada. Mind on aidanud näiteks see video. Kuigi olen õppinud palju uusi asju GIMP-i kohta, siis kasutan põhiliselt ikkagi samasid tööristu milleks on pliiats, määrimise tööriist ja värvi valimise tööriist. Taust pole mul veel päris valmis, aga järgmisest nädalast hakkan joonistama ka uut pilti milleks on siis see Irvikkassi pilt:

Foto 1 (Perkins, 2012)
















2 kommentaari:

  1. Keitlin, kõikidele materjalidele, mida oma blogisse sisse tood (fotod, videod, tekst jmt) tuleb VIIDATA REEGLITEKOHASELT. K.a. sellele kassi pildile.
    Ja ootan sinult postitust sinu joonistus(te) seisu kohta hiljemalt 21. jaanuariks!

    VastaKustuta
  2. Pildiallikale (autorile) viitamine toimub hoopis teistmoodi. Teen selle kohta sulle eraldi postituse blogisse. Antud viitamisviis ei ole korrektne.
    Kasutatud materjalile tuleb viidata postituse sees. Samas lisad kohe ka kasutatud viite blogis Kasutatud kirjandus lehele, korrektselt.

    VastaKustuta